licuricidestele

emotii cu forme de cuvinte

A matter of choice

Scrie un comentariu

choices  Are 26 de ani si de vreun an are o pozitie de conducere intr-o firma maricica. Ii place ce face, desi uneori ii lipsesc lucrurile pe care obisnuia sa le faca pana sa ajunga intr-o astfel de pozitie. Se trezeste dimineata la 5.30, sau cel putin asa isi propune, fiindca uneori nu reuseste sa se dea jos din pat mai devreme de 6.30. La ora 7 merge la birou, fiindca e mai liniste, nu il intrerupe nimeni si poate lucra linistit. Sta la munca pana seara, mai ales in perioadele cand ‘e aglomerat’. Adica pana la 7-8. Are program flexibil, ar putea pleca oricand, nu il tine nimeni cu forta la birou. Dar cand e de lucru…ce sa faci?

Are cateva fire albe si uneori privirea i se pierde intr-un punct fix. Cauta rezolvari tot timpul. Cum sa optimizezi nu stiu ce proces, cum sa multumesti un client, cum sa iti planifici timpul, cum sa traiesti sanatos (daca iti mai ramane timp..), ce e bine si nu e bine sa spui unui partener de afaceri sau coleg. Uneori ii scapa cate un ‘ce sa faci, asta e’ spus cu voce inceata, un soi de auto-imbarbatare retorica venita dintr-o pseudo-intelepciune menita sa il ajute sa faca pace, din cand in cand, cu el si cu problemele pe care nu le poate rezolva cum ar vrea.

Are un calm aparent si o agitatie interioara care ii rascoleste si putinele ore de somn, 5-6 pe noapte. Asa ca inainte de culcare isi face exerictiile de respiratie si alunga grijile de peste zi. Probabil le da mai incolo, cum imi dau eu pisica, mormaind, cand se pune in pat pe parul meu si nu ma mai pot intoarce de pe o parte pe alta.  

In timpul liber se distreaza. Cluburi, baruri, iesiri cu prietenii, iesiri cu fete. Cu niciuna in mod special, fiindca nu prea are timp sa mentina o relatie serioasa. In timpul saptamanii, cand ajunge nitel mai devreme, citeste, dar in ultimul timp nu prea a mai apucat nici asta sa faca. Citea mai mult cand statea mai departe de birou si mergea cu metroul sau tramvaiul. Acum face 5 minute de acasa la birou, pentru ca a optimizat si acest proces.

Eu? Da…fac cam 50 de minute. Cu metroul vin, da. Merg vreo 7 statii si in timpul asta citesc. Am citit 4 carti in ultima luna. Nu, nu apuc sa fac chiar tot ce imi propun seara, dar e ok, acum 3 zile de exemplu am stat 15 minute si m-am uitat la luna, era foarte mare si galbena, cocotata pe un cer albastru cu stele. Am stat pe veranda, am mangaiat catelul si m-am uitat la stele.  Da, mai ies la plimbare 10-20 de minute, acum cat e frumos si cald afara. Uneori imi si gatesc cate ceva. Da, in general dorm ok noaptea. Visez frumos, visez in culori, mmmm…o nebunie, stiu. Visez munti, drumetii, prieteni, cineva special cu care impart bucuriile, planurile de viitor si cartile, visez ca scriu, pictez, ma joc, pisici, catei, copii, leagan, miros de rosii, trandafiri urcatori, buchete de flori, oameni cu care vorbesc si pe care ii ajut, situri, cursuri. Mda, dorm cam 7-8 ore pe noapte. Imi place sa visez. Intotdeauna mi-a placut. A matter of choice 🙂

Lasă un comentariu