licuricidestele

emotii cu forme de cuvinte

Adevar sau provocare

Scrie un comentariu

Mi-a dat un mesaj pe fb si fiindca era altceva decat clasicul „Buna, ce faci? Iesim la o cafea?”, i-am raspuns. A urmat o discutie pe alocuri interesanta, pe alocuri obositoare. Cuvintele nu veneau de la sine si tocmai cand ma pregateam sa ii spun ca am lucruri mai bune de facut, m-a intrebat daca vreau sa jucam ‘adevar sau provocare’. Nu mai jucasem treaba asta, stiam despre ce e vorba – cat de greu poate fi sa intuiesti 🙂 si am zis hai fie…s-o fac si pe asta.

Intr-un moment provocator i-am zis sa-mi recomande o carte, sa citesc. Raspunsul a fost dezamagitor: Warcraft; dar am reusit sa fac o mica gluma si am depasit momentul. Nu parea sa fie vreun prost, nu era nici extrem de inteligent, dar m-a convins sa ies sambata cu el la un suc/bere, pe principiul ‘mai iesim din casa, mai stam de vorba, daca nu e ok ne vedem de treaba’. Bine, ne auzim.

A doua zi mi-am facut programul independent de aceasta posibila invitatie, nu de alta dar aveam si altele de facut. La un moemtn dat, pe seara, primesc un mesaj care ma invita in oras la ora 22. „Are you serious?!” am inceput sa rad si mi-am dat seama ca omul nu avea niste informatii importante: ca stau la 8 km in afara Bucurestiului si depind de maxi taxi, care are ultima plecare din oras incoace la ora 22.30. Si nici daca stateam in oras nu ieseam la ora aia decat cu vreun prieten/a. Auzind cum sta treaba, a stat el 3-4 secunde si s-a gandit, dupa care a gasit rezolvarea: pai mergem la mine dupa aia!

Relaxata cum eram (poate acum 1 an m-ar fi enervat asta) i-am bagat un smile si i-am spus ca nu intentionez sa mai ies cu el in seara aia, iar daca vrea sa ne vedem exista ocazii si intre 12pm si 8 pm.

„Da, in alta zi, dar eu ce fac acum? Stau in casa? E nasol, k e sambata seara si stam aman2 in casa”. Nu mi-a venit sa cred ca cineva trecut de 30 de ani poate spune asta. Am avut impulsul sa-i raspund cu un adevar: ‘stii, eu ma simt bine cu mine si ma simt bine acasa” dar mi-am dat seama ca era o provocare prea mare pentru el, sa inteleaga ce spun. Deci ca am lasat-o asa si mi-am vazut de treaba, bucurandu-ma ca am trecut de mult de perioada cand cautam compania cuiva doar ca sa nu raman singura cu mine 🙂

Lasă un comentariu